BlogIN

tinklaraštis apie viską, kas nauja ir įdomu

SEOVerslas

Renkantis reklamos galimybes savo verslui turėtumėte ne tik detaliau domėtis pasiūlymais, tačiau taip pat ir skaičiuoti – ar konkreti reklama jums atsiperka. Dėl to gali tekti skirti laiko, kol galiausiai rasite tokią reklamą, kuri labiausiai tinka Jūsų atveju. Tačiau to laiko skirti verta, kadangi tikėtina, kad gaunama nauda patenkins Jūsų poreikius visomis prasmėmis.

Reklamos atsiperkamumo rodiklis gali būti vadinamas ROAS. Tai yra viena iš opcijų. ROAS (Return on Ad Spend) formulė atrodo taip: ROAS = Pajamos / Reklamos išlaidos.

Gali tekti išbandyti ne vieną variantą

Natūralu, kad ROAS (https://www.fad.lt/tag/roas/) parodo, jog ne visos reklamos tinka Jūsų verslo atveju. Tai yra visiškai organiška. Net ir skaitmeninės rinkodaros galimybės šiuo metu yra tokios plačios, kad negali visos vienodai garantuoti gerų rezultatų. Dėl to gali tekti skirti laiko, kol bus rasta tokia, kuri labiausiai tinka.

Dažniausiai marketingo specialistai vienu metu įtraukia bent jau kelias reklamos galimybes ir žiūri – koks yra jų ROAS arba ROI. Tokiu atveju galiausiai paliekama tokia, kurios nauda yra pati didžiausia.

Atsiperkamumas yra vertinamas logiškai ir matematiškai

Kai kurie bando žiūrėti ar reklama atsiperka vizualiai, tai yra, žiūri kiek investuoja ir bando suprasti – kiek pavyko gauti iš to naudos. Tačiau toks vertinimas dažniausiai nėra tikslus, kadangi tik specialių įrankių pagalba galima pamatyti realius skaičius, kurie padės geriau suprasti naudą, kurią pavyko pasiekti. Dėl to ROAS bei kitos atsiperkamumo galimybės turi būti vertinamos tariantis su specialistais.

Kaip pasiekti daugiau?

Pasiekti daugiau galima įtraukiant ir daugiau reklamos galimybių. Tačiau reikia nepamiršti, kad kiekviena jų turi būti atliekama labai atsakingai. Taigi, svarbiausia yra ne kiekybė, tačiau kokybė. Tam taip pat reikia samdyti savo sferos profesionalus, kurie dirba sistemingai geresnio atsiperkamumo link.

Verslai yra labai skirtingi, tad reikia įtraukti ir labai skirtingus metodus, kurie gali padėti pasiekti daugiau. Svarbiausia yra nenuleisti rankų ir vis bandyti, kadangi galiausiai nauda bus tikrai tokia, kokios siekia kiekvienas verslas.

Tagged:

LEAVE A RESPONSE

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Posts