Nauji vėjai blogų rašymo pasaulyje. Iki šiol, norėdamas blogo forma publikuoti tam tikrą straipsnį, rašytojas privalėjo susikurti savo asmeninį blogą arba ieškoti, kokiame kitame bloge straipsnį gali pasiūlyti. Bet kuriuo atveju tas straipsnis buvo publikuojamas tam tikrame tinklaraštyje, kurį rašo…
Nemokamos blogofermos krenta, kaip varlės prieš dalgį… Per pastaruosius metus uždarytas vienas iš „grandų” Posterous, Yahoo nupirko Tumblr, ir tik laiko klausimas, kol jis bus integruotas arba primesta kokia įdomesnė politika, kaip Yahoo kompanijai, nors visais kanalais trimituojama, kad viskas…
Viskas prasidėjo nuo naujausių Google paieškos atnaujinimų ir pasikeitusių reikalavimų, vienas kurių yra kokybiškas ir skaitytojui naudingas turinys. Nuorodos iš tokio turinio vertinamos, o iš beverčių puslapių – ne. Tada iš karto buvo prisimintas tam tikras rinkodaros būdas – turinio…
Neseniai perskaičiau įdomų straipsnį, kuris man priminė vieną seną tiesą – tinklaraštis pats savaime gali būti laikomas interneto reklama ir nauja jos forma. Pasigilinkime kodėl. Blogo įrašas yra tam tikra reklama internete. Tradicinei interneto reklamai yra būdingas periodiškumas. Pastaruoju metu…
Prieš kelias dienas pradėjau dar vieną guest bloggingo kampaniją – įvairiems SEO tinklaraščiams pradėjau rašyti straipsnius apie tai, ką išmanau labai gerai – SEO tekstų rašymą. Po kiekvienu straipsniu parašau kelis sakinius apie save – aš esu Marius, patyręs blogeris…
Dažnai Lietuvos ir pasaulio blogeriai rašo apie geriausias blogofermas, kuriose visi gali susikurti savo blogą nemokamai ir pasinaudoti jų privalumais saviraiškai. Paprastai yra pateikiamas geriausiųjų penketukas: Pirmoje vietoje dažniausiai būna WordPress.com, antroje – Blogger.com, trečioje karaliauja Tumblr.com, ketvirtas – LiveJournal.com,…
Dirbdamas su įmonėmis pastebėjau tokią tendenciją, kad blogai vis dar suvokiami iškreiptai ir ne visada teisingai. Blogas vis dar asocijuojamas su asmenine erdve ir komentarais, tarp kurių yra ir necenzūrinių žodžių, taigi jis tampa rizika įmonės reputacijai. Kitas momentas yra…
Tinklaraščiai yra kelių rūšių – asmeniniai, teminiai (nišiniai), korporatyviniai (rašomi įmonės), reklaminiai ir SEO. Visi yra vystomi šiek tiek skirtingai, naudojamos skirtingos kūrimo priemonės, kiti reklamos būdai. Šį kartą norėčiau papsakoti plačiau, kaip kuriami SEO blogai. SEO blogas yra spaminis…
Iš blogų uždirbu, darbo daug, o pasiūlymai vis krent ir krenta. Nebepajėgiu susitvarkyti, todėl noriu pasidalinti su kolegomis blogeriais vienu pasiūlymu. Jei turite vieną ar keletą blogų su šiek tiek lankytojų, galite pasinaudoti neblogu pasiūlymu – gauti atlygį už užsiregistravusius…
Dažnai rašau SEO straipsnius klientams, kurie nelabai supranta, kas tas SEO yra ir su kuo valgomas. Kantriai stengiuosi paaiškinti, bet kartais tai suvalgo nemažai mano laiko. Reikės persikvalifikuoti į SEO konsultantus ir už valandą konsultacijos paprašyti 100 litų. Juokauju,…