BlogIN

tinklaraštis apie viską, kas nauja ir įdomu

reklama

Ar reklama – visada atsiperka?

Renkantis reklamos galimybes savo verslui turėtumėte ne tik detaliau domėtis pasiūlymais, tačiau taip pat ir skaičiuoti – ar konkreti reklama jums atsiperka. Dėl to gali tekti skirti laiko, kol galiausiai rasite tokią reklamą, kuri labiausiai tinka Jūsų atveju. Tačiau to…

Blogas yra nauja reklamos internete forma

Neseniai perskaičiau įdomų straipsnį, kuris man priminė vieną seną tiesą – tinklaraštis pats savaime gali būti laikomas interneto reklama ir nauja jos forma. Pasigilinkime kodėl. Blogo įrašas yra tam tikra reklama internete. Tradicinei interneto reklamai yra būdingas periodiškumas. Pastaruoju metu…

„Kitos“ nemokamos blogofermos

Dažnai Lietuvos ir pasaulio blogeriai rašo apie geriausias blogofermas, kuriose visi gali susikurti savo blogą nemokamai ir pasinaudoti jų privalumais saviraiškai. Paprastai yra pateikiamas geriausiųjų penketukas: Pirmoje vietoje dažniausiai būna WordPress.com, antroje – Blogger.com, trečioje karaliauja Tumblr.com, ketvirtas – LiveJournal.com,…

Darbas blogeriams ir ne tik

Iš blogų uždirbu, darbo daug, o pasiūlymai vis krent ir krenta. Nebepajėgiu susitvarkyti, todėl noriu pasidalinti su kolegomis blogeriais vienu pasiūlymu. Jei turite vieną ar keletą blogų su šiek tiek lankytojų, galite pasinaudoti neblogu pasiūlymu – gauti atlygį už užsiregistravusius…

Kas daro blogą vertingą?

Pastaruoju metu vėl prasidėjo aktyvi diskusija apie blogus ir jų vertę. TNS apskaičiavo, kad blogų auditorija Lietuvoje yra labai kukli – 200 000 skaitytojų per mėnesį. Interneto skaitytojų yra apie 1,5 milijono per mėnesį, tad tinklaraščiai pasiekia vos ašarėlę viso…